sjuk

blev en snabbvisit till skolan idag. kände ganska direkt att jag inte var
nå vidare pigg, vilket jag sedan nämnde för mats som omedelbart sa
tack och hej, och ville att jag skulle åka hem ist. och ja, det var väl lika
bra det. mer än så har det inte blivit än. fick tillbaka pengarna av gina
så jag gjorde en ny beställning och skjortan skulle skickas redan i
eftermiddag. så nu är jag riktigt nöjd faktiskt. sitter och försöker ladda upp
en bild på den men inte går det bra eller? står på ginas hemsida att man
ska kopiera och klistra in en kod, men jag fattar fan inte. :') hjälp?
har sjukanmält mig från träningen också just pga av att jag inte mår nå
bra, så det blir nog en slappiskväll med massa filmer och så. får
förmodligen tråkigt och skriver igen sen.
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Du trycker på html-länken och kopierar in koden från Gina, och trycker sedan på klart eller något så kommer det upp sedan. ;D

2009-03-16 @ 16:32:43
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0