pucko!

haha, min blus hade visst kommit! min syster är bra knäpp, haha.
det var nämligen så att hon hade hittat ett paket från gina tricot i
våran brevlåda när hon kom hem från skolan som det stod ingrid
lindén på. och då hade hon antagit att det var en present till mig, och
rusade alltså in i mammas och pappas sovrum och gömde paketet
under deras täcke, där mamma hittade det nu nyss när hon skulle
gå och lägga sig.
förmodligen hade man levererat till fel adress eller nåt innan, kanske
använt en privat budfirma eftersom det inte kom med vanliga posten.
men som jag skrattade när malin försökte förklara varför hon hade
gömt min blus för mig. nu ska jag kika på brothers and sisters och sen
ska jag skutta i säng. natti!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0