plugg för hela slanten!

kunde inte sova alls inatt, kollade på klockan för sista gången ca 4.30.

ni kanske kan gissa vem som inte märkte att klockan ringde två timmar

senare? jaa, jag försov mig. men lyckades dusch och fixa mig klar i tid

iaf. fick dock springa via baksidan och ut till en senare busshållsplats.

men det gjorde ju inget.


blev som sagt bjuden på lunch idag av far min. blev nian för våran del

och pasta och kyckling i currysås. gott var det, och proppmätt blev man.

mums mums. gick in och kikade på mina hilfigersneakers också, så

att dom fanns kvar i storlek menar jag, jag är skiträdd för att dom ska

ta slut. :p menmen, dom fanns iaf.


gjorde nån form av arbete på träningsläran sen. jag och sophie hade

tydligen tagit fel årtal och därmed snott klaras och sofies presentation.

haha, men det gick bra ändå.


nu kan jag ju säga att det blir samhäll för allt vad det är värt. shit, jag

kommer aldrig klara provet imorn ;s fascism, nazism, konservatism,

kommunism, liberalism, mänskliga rättigheter, demokrati, totalitärmakt

och allt vad det heter. jag kan inte ens hälften. och tröttheten och huvud-

värken hjälper ju inte precis ;/

puss,


Kommentarer
Postat av: petra

lycka till med pluggandet! jag har panik!

2009-03-02 @ 17:24:59
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

jag med! ;o

2009-03-03 @ 12:06:19
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0