ny header på gång.

nu har jag tagit tag i saken och äntligen satt igång med skapandet
av en ny header. har dock lite problem som jag är alltför trött för att
ta itu med nu, men förhoppningsvis ska detta vara åtgärdat till imorn.
då är jag nog klar. och som ni ser så är bloggen på väg att gå i en
grå ton. det var dags att skrota det rosa. men som sagt, imorgon så.

och magnus vann let's dance förresten! ganska oväntat för min del iaf,
jag tycker dock att han är så söt så att jag ville att han skulle vinna men
laila dansar ju faktiskt bättre. det måste jag erkänna. men grattis säger
vi till magnus samuelsson och annika sjöö!

nu ska jag nog ta lite smärtstillande för foten och skutta i säng. och
hoppas på att den mår lite bättre imorgon. :) godnatt!
puss,

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

har livit ett litet kryckmongo matilda ? :P närå (aa)

2009-03-28 @ 12:41:08
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0