nothing but a headache!

jag tror inte att jag har haft såhär ont i huvudet på flera veckor, men just nu
känns det helt olidligt. har precis varit och tränat, och det är förmodligen det
i kombination med dålig kosthållning under dagen som gör att jag mår som
jag mår. i övrigt har jag haft en ganska bra dag. som solen sken! det blåste
dock riktigt kyligt emellanåt.
annars var det väl mest en vanlig torsdag. skillnader var att jag och jenny
hann springa runt en stund på stan och kika, och att vi sedan åkte tillbaka till
alla ettors gemensamma uppsatsskrivning. jag skrev om rubriken "musikens
plats i mitt liv" och jag tycker nog att det gick helt okej bra.

på tal om musik också så läste jag i tidningen att idol kommer till gävle på
uttagningsturné. spännande! nån som känner sig manad? kan säga att det
suger lite i magen på mig, men jag skulle aldrig nånsin komma vidare från
audition så det är inte ens värt att försöka, tråkigt nog.
men som jag skrev i uppsatsen också så älskar jag att sjunga, och jag tycker
att jag gör det ganska bra iaf. imorgon blir det till att träna vidare på det, har
nämligen "sång i mikrofon" som tema på morgondagens musiklektion. som
jag längtar! det är då man lever.

skulle ha sovit hos adam ikväll också, men det verkar ju inte gå så bra? han
har inte ringt än och jag börjar ärligt talat tappa lusten på att vänta. kommer
hinna gå och lägga mig innan han ringer. om han gör det. får väl se.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0