myseftermiddag!

hade hälsosamtal med skolsyster idag. vägning och mätning och prat
om en enkät som vi fick fylla i när vi började på skolan. haha, jaa och det
var lite småjobbigt sådär. har aldrig träffat kvinnan innan men hon fick
mig att börja gråta iaf när det blev dags att prata självförtroende. uscha,
behöver inte prata mer om det. ska iaf få gå till skolläkaren nästa fredag
och undersöka hjärtat, och ja lite läskigt känns det.

efter skolan blev det stan med jenny. gick runt ganska länge och tittade
och provade och ja, sånt man gör. hade hur trevligt som helst. blev väl
kanske två timmar eller nåt? helt lagom iaf. sedan gick vi hem till jenny's
place och kikade lite på gamla bilder och lyssnade på musik och fikade.
hade en helt kanonmysig torsdageftermiddag och jag tycker att det borde
bli fler sådana :)

nu har pappa suttit hela kvällen med min dator och installerat office,
photoshop och mobilen så nu blir det förhoppningsvid mycket bildet och
en ny header inom kort!
puss,



coola är vi! ;) (ge mig hårbandet och kjolen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0