män som hatar kvinnor

filmen var ju helt otroligt bra! herregud, helt bindande. hemsk! ville bara
rusa ut därifrån efter första timmen och skita i den, men man var bara
tvungen att se hur filmen slutade! gud jag är helt tagen. mamma min
som hade läst boken nu innan filmen hade inte riktigt samma uppfattning
som jag, hon tyckte att det var för mycket som saknades ur boken.
men så är det väl alltid? det är nog ganska svårt att inte bli besviken på
en film som man har läst i romanform och älskat, tror ni inte det?
och jag som alltid har tyckt att mikael nyqvist alltid har spelat ond i alla
filmer, (speciellt hem, ljuva hem) och har hatat honom för det, fick också
bekräftat att han kan vara god, och kärleksfull. och framförallt en riktigt bra
skådespelare.

nu är det dags för mig att få min skönhetssömn så att jag kan prestera på
matteprovet imorgon. godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0