longing for my birthday!

det är en vecka kvar till min födelsedag idag. och jag längtar faktiskt, något
som inte händer varje år. och jag har önskat mig skor, skor, skor och skor!
haha, har två par som jag vet att jag kommer få. mest längtar jag nog för att
det bara är ett år kvar till 18. hihi!

sitter och tittar på desperate housewives, och MJ är väl the cutiepie of cutiepies!
har hunnit med att vara med adam under dagen och sen så blev det som sagt
ett teoripass med laget. kände dock inte att jag var pigg nog att träna, men
imorgon är jag back on track. fast står nog ändå över skol-matchen, vill inte
riskera nåt och ifk-träningarna är i mitt tycke viktigare.
imorgon hoppas jag även på att brevbäraren tar med sin både blusen och min
solotidning då ingetdera landade i brevlådan idag.
puss,



ååh, jag älskar att väckas med massa paket! här var på min 12årsdag då
hela mitt rum fortfarande var lila. haha, gulligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0