ljusare tider!

nu börjar det verkligen bli vår på allvar! solen har strålat in genom mitt fönster
hela dagen, och det har varit +7 i skuggan hela dagen! åh jag är så glad, ett
steg närmare sommarvärmen. man blir verkligen gladare och gladare i takt
med att det blir ljusare och ljusare. och mitt i all vårkänsla tog jag tag i det
oundvikliga. nu var jag verkligen tvungen, fast jag inte vill. varken mamma eller
sassa tänker låta mig gå i dessa mer, b.la. p.g.a. hålen på sulorna, där det
läcker in floder med vatten, och hålet på bakkappan, och jaa.. dom är totalt
utgådda helt enkelt. så, hejdå till mina älsklingshilfiger!



kan trösta mig med att adam är på väg hit, och vi ska ha så MYSIGT! ska
försöka smöra till mig en massage. jag håller er underrättade. hahaha,
mår mycket bättre i övrigt också, blir nog skola imorn.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0