light up.

har haft en tung dag idag. gav upp läsandet och somnade strax efter
halv elva. klev upp imorse och fortsatte. trött och mörbultad i rygg och
axlar efter alla dagar på kryckorna. lyckades halka på väg från matsalen
och slog ner foten i marken, såklart. och ja, jag hör vilken pessimistisk
klang det här inlägget fick redan så nu lär jag skärpa mig!

tog en tupplur på soffan när jag kom hem och när jag vaknade så hade
mamma kommit hem med delar av beställningen från h&m. b.la. mina
två randiga tröjor. linnet var väl sådär, och åker förmodligen tillbaka till
lagret, men den rödrandiga tröjan var superfin! är sjukt nöjd. och linn,
den är väldigt figursydd, om du nu läser detta. :) den är liksom stretchig
och nära till kroppens former, så jag tror inte att den är supersmart att
använda som stortröja, men det är ju självklart upp till dig.
men som sagt, jag är nöjd med min. tror att jag ska beställa två enfärgade
också, en svart och en vit, för tyget var så mysigt! hihi.
ikväll ska jag plugga lite, och köra lite styrka på dom delar av kroppen
jag kan. mage, armar och lår.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0