läsning pågår.

usch vad jag måste läsa läsa och läsa. jag ska ha bokprat på engelskan
imorgon och har fortfarande 120sidor kvar, utan överdrift. och man blir ju
så sjukt trött av att läsa länge utan paus. jag har läst sedan jag kom hem
ungefär vilket också förklarar att jag inte hade läst speciellt mycket innan,
eller hur? men jag har iaf tagit mig igenom ca 100 sidor redan. bara lite
mer än hälften kvar. så tröttsamt att den måste vara på engelska, man
måste ju liksom vara skärpt hela tiden, inte alls på samma sätt som när
man läser en bok på svenska. satsar på att kika på grey's också, vilket
verkar i nuläget endast bli en önskedröm. vi får väl se.

pappa var nyss uppe och monterade ihop min legmagic, jag kunde inte
hålla mig längre. ville se den, hur den såg ut här hemma hos mig. som
jag längtar tills foten är bättre, då jäklar ska det brännas fläsk! :D

i övrigt så har jag såklart firat våffeldagen med våfflor och glass. blev som
sagt lite tårta när jag kom hem så jag får nog kompensera med lite situps.
om inte orken sviker. haha, den som lever får se. nu ska jag läsa vidare.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0