kraftansträning, oja!

dagens misslyckande vad helt klart att gå upp! jag och cattan tog 09.05-bussen
till hallen och skulle träna, trodde vi ja! inte var det en skalle där förutom vi och
4 killar ur teid. haha, så TYPISKT MIG. blir så less.
men jag tog en lång varm dusch och sen fixade vi oss och tog bussen till stan
istället. och det var ju faktiskt ganska mysigt. sedan rullade väl dagen vidare
precis som vanligt. fick tillbaka matte provet. 22+12(??)+¤ var mitt resultat, och
fråga mig inte vad det betyder!? solen är ju att man fick mvg på sista frågan så
jag borde väl ha fått mvg, eller hur? max var iaf 23+14+¤ så?

träningen sen var väl det jobbigaste! löpning stog på schemat och vi sprang
från strömvallen till boulongern. väl där sprang vi som judar, runt golfen och
gräsplätten där ni vet? och det är ju ganska långt, tycker jag. 2x5 varv. och när
vi sen var klar med det så blev det en avslutning med hälsans stig, som om
man inte redan var helt slut? haha, jisses. jag kommer ha träningsvärk imorn.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

sällan kennet! jag fattar inte heller!

2009-03-10 @ 22:59:07
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: .

duktig du :) antar att, du fick 22/23 G-poäng och 12/14 VG-poäng o MVG poäng oxå som du skrev :)

2009-03-11 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0