klagostund

usch vad jag är så fruktansvärt trött på att min fot aldrig tycks bli bättre.
svullnaden har fortfarande inte gått ner och jag så fort jag tycker att värken
avtar så kommer den tillbaka igen. bläää! så tråkigt att man inte kan göra
nåt också. men nu ska jag ta och rycka upp mig. börja med lite situps och
frigöra lite endorfiner. men först, en dagens.
puss,

dagens vill ha: bättre självkänsla.
dagens klädsel: dieseljeans, peaklinne, sunshinecardigan, undies.
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: mascara
dagens låt: save up all your tears
dagens planer: film-/tvmys med storasyster, situps & armhävningar
dagens misslyckande: ingen respons om jobbet
dagens drog: solo
dagens köp: ingenting
dagens godis: nappar
dagens humör: glatt
dagens citat: catrin om bilden nedan: "vadå, flyger den ena upp och ned?"
dagens roligaste: sång i mikrofon.


Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHA! UPP OH NER XD

2009-03-28 @ 09:42:39
URL: http://petraao,blogg.se
Postat av: catrin

men vaaadåååååå? :D

2009-03-28 @ 13:07:13
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0