it's time to feel good!

jag känner att det här med bloggandet blir allt roligare i takt med att jag upptäcker att ni blir allt fler som läser. mycket trevligt!

idag har väl ändå varit den skönaste skoldagen på länge iaf. jag som älskar musik fick som varje fredag börja dagen med en 2,5timmars lång och mysig lektion. och sen var skoldagen slut! fick kompledigt från idrotten eftersom vi drog över förra ggn och dom som har bild, och alltså ingen estetisk lektion nu på morgonen, tyckte att det kändes meningslöst att bara ha matte, så dom dealade med kenneth och vi fick alltså även ledigt från matten! :) fredagar är glada dagar.

men jag som känner att jag ändå har en del att ta igen i just matte, har ändå bänkat mig vid köksbordet nu med matteboken uppslagen och ska jobba på lite. har även tänkt att köra igenom lite italienska glosor, gamla som nya. känner att det har varit dåligt med det på sista tiden.

så fort jag har samlat mod ska jag också ringa ett samtal till ett ev jobb lite längre fram i tiden. petra, håll en tumme nu! haha, jag är sjukt nervös. -.- uscha. ska väl träna lite på vad jag ska säga typ. haha. får väl se hur det går.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0