idag tar jag solen till mig

har precis klivit upp och gjort mig klar nu, fick sovmorgon pga av
obligatorisk närvaro på föreläsningen och landskampen igår. det känns
ganska bra faktiskt, att börja 12.40, såhär dagen efter man började 12.00.
ja, idag har jag två lektioner, italian och träningslära, ganska slappa
lektioner faktiskt. förhoppningsvis blir det väl film på italienskan, som
vanligt, men vi får la se. funderar på om jag ska ta 11.26-bussen ner på
stan och kika lite innan eftersom 10ans busslinje går så knepigt? 

aja, efter skolan ska jag iaf möta upp adam, som för en gångs skull slutar
samtidigt om mig och sedan ska vita oss upp till elias på söder och njuta
av solskenet från hans solarierör. det var så länge sen! och eftersom solen
vägrar skina utanför fönstret så får man alltså nu ta saken i egna händer.

nu ska jag nog kila ner och borsta tänderna och läsa in lite glosor i huvudet
innan det bär av till vasa. eller stan. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0