happy day

jag har haft en ganska jättebra dag idag. förutom några missar då jag tycker
att catrin var ganska elak. när hon t.ex. fick för sig att säga att jag borde vara
med i diagnos okänd.. så dum är jag inte? :(
men ja, har faktiskt haft riktigt roligt. och jag fick tillbaka uppsatsen som skrevs
förra veckan eller för två veckor sedan eller vad det var. fick mvg på den iaf.
det som räknas. :) mycket nöjd! fick jordens skrattattack strax innan tränings-
läran också, men det behöver vi inte diskutera här. kanske vore lite elakt?
men ja. det bästa försvaret är ett bra anfall. och jag menar, bättre skratt än
tårar, för jag orkar inte med sånt längre.

men ja, jag måste säga att det känns konstigt att gå runt och skratta dagen
efter ett uppbrott.. man borde ju vara ledsen. och ja, det är jag. verkligen. jag
kommer att sakna dig sjukt mycket. men jag står fast vid att det är bäst såhär.
för både dig och mig. du är och har varit en sjukt stor del av mitt liv adam, och
du kommer verkligen alltid finnas i hjärtat. kommer alltid att dela mina hemlig-
heter med dig först. du vet det.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0