happy birthday to me! :D

grattis till mig! hihi, 17år. ganska värdelös ålder men ändå. man får paket
och blir uppmärksammad. har redan fått jättemånga sms. men jag har
tyvärr inga pengar på telefon så jag kan inte svara just nu. men
förhoppningsvis har jag hunnit fixa det till i eftermiddag. nu ska jag gå och
göra mig klar innan taxin kommer och hämtar mig.
det är temadag idag vilket den här gången betyder bio i eftermiddag, "låt
den rätte komma in". mys, sen ska jag baka och så kommer mormor och
farfar, också adam såklart. :) och alla som vill.
puss.


Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

GARTTIS TJEJEN :D <3

2009-03-24 @ 09:06:01
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/
Postat av: Anonym

*grattis

2009-03-24 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0