hål.

tog mig igenom halvdagen ganska bra faktiskt. dagens roligaste var nog
vattenkriget innan datakunskapen. hade samhäll sen, och jaa vi fick tillbaka
provet som gjordes för en månad sen, (eller halva klassen gjorde det för
en månad sen, andra halvan idag) och jag fick MVG! :D hur lycklig som
helst. tyckte väl att det gick hyffsat men inte så bra. hade iaf 36/37.

och sedan på matten så lyckades jag ju självklart ha sönder mina leggings,
det blev ett stort hål mot insidan av låret, och där täckte ju självklart inte
skjortan. såg skapligt slampigt ut... tur att det var i slutet av sista lektionen.
sen att jag fick damp och hade sönder dom ännu mer när jag kom hem är
ju en annan historia. :)
puss,
   
fina va? :)

Kommentarer
Postat av: petra

haha, snyggt ;)

2009-03-31 @ 19:52:14
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0