fredag,

fick börja med sångdelen idag på musiken, och självklart tänker jag sjunga
"i don't believe you", älskar den! kämpade på med mitt individuella som för
tillfället är plain white t's - a lonely september på gitarr och sång till. och nu
börjar det gå framåt. faktiskt.

hade livräddning idag också, klarade djupet och tiden för mvg, så just det
momentet i idrott är ju iaf avklarat. slog dock upp dockan på höftbenet, och
nu har jag fått världens blåmärke som ömmar hur mycket som helst.
åkte ner på stan med malin sen. kikade runt lite och käkade sen på coffeehouse.
som det var gott. traskade till hälsostudion sen och där var det dags för våran
allra sista thaiboxning. och det märktes, utan tvekan! som dom körde med oss!

kvällen spenderades med adam, i sängen framför tvn. mycket mysigt! och
väldigt länge sen sist. slutade med att vi båda somnade till legally blond 2.
haha, han tog nyss bussen hem och nu tänker jag fortsätta sova. godnatt,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0