fredag.

var som jag skrev förra veckan till skolläkaren idag och undersökte mitt
hjärta, tog blodtryck etc. det man kom fram till var iaf att jag skulle få göra
ytterligare en utredning om min hälsa. hon menade på att även om jag
inte hade brist på vitaminerna som jag testades för förra gången, så
måste det ändå finnas något annat man kan göra. det finns ju sjukdomar
som kan ge dessa symtom. annars skulle hon ändå skriva en remiss till
en sjukgymnast varvat med ev akupunktur. ska bli intressant att se hur det
går. har blivit så van att leva med att må dåligt varje dag att jag i princip har
givit upp tanken på att vakna och inte ha ont i huvudet, magen, musklerna
eller lederna.

idrotten spenderades på läkerol arena där brynäs j18 spelade sm-kvartsfinal
mot skellefteå. olyckligt nog förlorade gävlelaget med 5-2 och åkte ur slut-
spelet.
på eftermiddagen har jag varit med adam, som åkte hem för att äta för typ en
timme sen. jag ska väl åka dit när jag har käkat, vilket jag ska göra nu!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0