farväl choklad!

jaa, började dagen med att kika på skol-smmatchen som spelades på
strömvallen, mellan borgis och gimo. och borgistjejerna gjorde så många
mål att jag lyckades tappa räkningen. senare fick jag höra något om 7-2,
vilket skulle kunna stämma.

det var lasagne sen, vilket jag givetvis inte tålde och mådde fruktansvärt
illa resten av dagen. att en allergi kan gå så upp och ner? det var ju på
väg bort nu, mitt blod gav inga utslag på laktosgenotypningen sist? men
nu är det tillbaka igen. mår hemskt illa mest varje dag, och jag tror att det
börjar bli dags att svälja stoltheten och beställa specialkost snart. nu är
det slut med choklad och glass, på allvar. tyck synd om mig!

satte mig på altan i solgasset när jag kom hem och läste lite i min engelska-
bok. jag lär nog börja nu om jag ska hinna klart. hann nog inte bli vidare brun
men det var grymt skönt, och man blir mycket piggare när vädret är som idag!
puss,



och min lillebror har lärt sig att det är "coolt" att göra victory-
tecknet på bild. gulligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0