energikick tack?

alltså, måndagar är verkligen trötta dagar. det är nog den värsta på veckan,
just för att man har en hel skolvecka framför sig tills nästa ledighet. och när
man väl är där, så är det måndagmorgon lika fort igen. skulle vilja uppfinna
något som gör att tiden går långsammare, för de senaste veckorna,
speciellt förra veckan, har verkligen sprungit ifrån mig. och nu behöver jag
verkligen en blodsockerkick, annars kommer jag att somna vilken sekund
som helst.

hade iaf nationella i engelska a idag, speaking. och man fick inte ha med
sin vanliga engelska lärare. och usch vad jag inte gillar att prata engelska
med främmande om jag vet att dom fattar svenska. men, ja det gick ju
riktigt bra faktiskt, var inga konstigheter.
fick också tillbaka italienskaprovet, med ett mvg. så ja, min dag har väl ändå
varit ganska bra.

ikväll vankas det träning om cirkus en timme, på strömvallen. och nu är det
ju riktigt varmt ute! jisses vad man känner skillnad när man är ute och tränar.
längtar tills understället åker av! då är det summerfeelings på hög nivå.
efter träningen blir det till att skriva klart insändaren och hjälpa pappa sy in
hans tröja som jag har lovat så länge nu. ska försöka hinna med att ta ett
fotbad och packa in håret och lägga mask på ansiktet.
men jag hamnar ju vid datorn minst en gång till ikväll iaf så jag kanske
slänger in ett inlägg om jag känner att jag har något att dela med mig av,
annars får det vara.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0