bad night,

har en känsla av att jag inte kommer kunna sova.. tänker alldeles för
mycket. allt är så sjukt jobbigt på kvällen när man är ensam.. usch,
från glädje till sorg på 3 sekunder... fan också. tröstade mig själv med
att beställa två tröjor från h&m. nu ska jag titta på brothers and sisters.
sen ska jag sova och drömma mig långt härifrån.
puss,

dagens vill ha: bättre självkänsla!
dagens klädsel: leggings, storskjorta, undies och sandaler.
dagens frisyr: utsläppt och ovårdat..
dagens smink: mascara
dagens låt: lonely girl?
dagens planer: brothers and sisters, sen sova
dagens misslyckande: avslutningen..
dagens drog: skratt
dagens köp: två enkla tröjor från h&m
dagens godis: inget, (jag är duktig)
dagens humör: bra fram tills 20 min sen.
dagens citat: vet inte? cattan sa säkert nåt korkat.. :)
dagens roligaste: vattenkrig?


Kommentarer
Postat av: catrin

nu tycker inte jag att vi ska vara sånna!!!!

2009-04-02 @ 00:13:01
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0