axlarna känns 10kg lättare.

herregud vad jag var nervös inför samhällsprovet idag. jag hade inte alls
pluggat tillräckligt ansåg jag, liksom inte en chans att jag skulle kunna
det där. men det gick ju faktiskt helt okej, man kanske kanske vågar hoppas
på ett vg, kanske. så skönt att ha det gjort. axlarna blev mycket lättare.

var en stressig dag iaf, fick efter provet reda på att jag minsann skulle på
föreläsning kl 16, på silvanum, jag som slutade 15.50. men vi hann vi,
sedan var vi tvungna att kolla på f17 landskampen på strömvallen, som
Sverige förövrigt vann med 4-0. var träning för min del direkt efter den, så
jag fick ringa mamma som fick komma med träningskläder etc och pengar
till mat. jag och linnea gick till sibylla ^^. kan ju lova att det var gott.
och eftersom Sverige och Danmark sedan hade ockuperat alla omkläd-
ningsrum så fick vi byta om i GIFs a-lags omkläningsrum, HAHA. coolt va?

nu har jag precis kommit hem och duschat och sådär. nu ska jag väl ta
och sova också så jag orkar med morgondagen, som förresten också
börjar 12.40 ;D hahaha, vardagslyx.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0