and i am a material girl..



såhär ser min säng ut just nu, och det är i princip nästan alla mina presenter.
skor från primo piano, converse och tommy hilfiger, armband från ekblad & co,
och pengar etc. få dyra presenter är bättre än många billiga småsaker. just
how i like it! saknas på bild gör dock den största presenten. just för att jag inte
har packat upp och monterat ihop den. min efterlängtade leg magic! :)
träningsmaskin för insida lår, nedre tjejfläsksmagen och höfterna. snacka om
en finurlig grej va? men ja, jag kan ju tyvärr inte använda den än. och det lär jag
inte kunna göra på ett tag heller. mycket tråkigt ;/ inte heller skorna kan jag ha,
dels för foten och dels för vädret som så envist skulle vända.
men jag är nöjd ändå! mycket nöjd. jag har det bra ställt jag. har också ett paket
kvar att se fram emot i slutet av veckan, eftersom min syster får lön då, och inte
kunde köpa nåt nu. och det gör ju att min födelsedag varar ändå till fredag! hihi.

nu ska jag äta och sen ska jag iväg på teori på strömvallen. se fram emot
muffins brudar, för jag har bakat! :D
puss,


closeup på willes gåva. observera att han har vänt
"m" uppochner. CUUUUTE!


Kommentarer
Postat av: petra

åh vilket gullligt kort!

2009-03-26 @ 22:00:10
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0