24/3 -09

mamma kom och hämtade mig efter bion idag. och det var nog den sjukaste film
jag sett? den var bara störd helt enkelt. uscha. men som sagt, mamma hämstade
mig och jag åkte hem och bakade åt hela fotbollslaget, eftesom jag hade lovat
linda att jag skulle göra det. haha. hade ändå inget bättre för mig. sen kom mormor,
adam och farfar och annakarin. fick lite presenter och fikade och sådär. blev väl inte
så mycket mer. åt lite och åkte på teori. därifrån åkte jag till adam och här sitter jag
och har precis tittat på desperate housewives. nu ska jag få massage och sen ska
vi nog lägga oss? bjuder på en dagens först. godnatt!
puss,

dagens vill ha:
en felfri fot och tyg till min klänning.
dagens klädsel: leggings, linne, tunika, sjal och undies.
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: mascara
dagens låt: ja må hon leva?
dagens planer: bli masserad, sova.
dagens misslyckande: för personligt.
dagens drog: tååååårta!
dagens köp: nada.
dagens godis: maltesers (stavning?)
dagens humör: helt okej
dagens citat: malin om lindas kommentar, (orkar inte förklara)
dagens roligaste: uppmärksamhet och paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0