you still forget to breath,

blev lugnt ikväll då mina planer gång på gång gick i stöpet. när jag inte
fck det sista samtalet gav jag upp hoppet om kvällen och kröp ner i
pyjamasen och kikade på satc. men innan det var det helt okej, midsommar-
tårtan är ju helt formidabel!

every year. haha.
tog promenaden med mamma också och vi plockade lite blommor och jag
la mina sju sorter under kudden precis som man ska, för att sedan drömma
om min blivande man. men jag kan ju säga direkt att mannen jag drömde
om aldrig i hela mitt liv kommer att komma nära mig, så var det bra med det.
 

när jag sedan gått och lagt mig, nästan sover, då när man inte riktigt är vaken
men man sover inte heller, så får jag ett sms som får mig att flyga upp i taket
ungefär. (och jag har snedtak vid sängen så det är ingen omöjlighet vill jag lova)
haha, och utanför mitt fönster står då alltså en pojk som kände att den ville träffa
mig. haha, frågan var väl hur nykter han var.. ;) haha, ut gick jag iaf i min xxxxxxl-
t-shirt och stod där ute och pratade en stund innan jag återgick till sängvärmen.

imorse vaknade man av att en liten snorunge står vid sängen och vrålar; "matainda!",
och 'jaa men var är det nu då?' tänker jag när jag lyfter på huvudet och möts utav en
bländande kamerablixt. den måste ha blivit snygg? får se om ni får en skymt. haha.

nu ska jag iväg och fira farfar som fyller 70år idag, och iväg till furuviks brygga bär det!
myspys, får se när jag kommer hem och då ska jag vara med catrin! =)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0