värsta natten i mitt liv.

inatt har jag upplevt den absolut värsta natten någonsin. glöm alla gånger
man gråtit över ett fånigt hjärta som gått sönder, det här var på allvar. när
jag la huvudet på kudden igår så smällde det till i örat och det utlöste sådan
huvudvärk som jag aldrig någonsin upplevt tidigare, jag har aldrig haft så
ont. hela huvudet dånade, nedsatt hörsel och lock på vänster öra och grym
värk ner i nacken. jag grät och skrek om vartannat när jag försökte ta mig
ner till mamma. hon flög upp och ringde rådgivningen som sa att jag skulle
ta tre tabletter, (har speciellt utskrivna och ja tre är VÄLDIGT mycket), och
försöka sova. lätt det var... till en början kunde jag inte svälja dessa och när
jag väl lyckades med det så kände jag mig döende, på allvar. jag låg och
tänkte att "om jag somnar nu så kommer jag inte att vakna". idag fick vi akut-
tid på sjukhuset och vi hade verkligen hoppats på att vi skulle få göra röntgen
nu, för man ska inte få huvudvärk så plötsligt och man ska inte få det när man
ligger ner eftersom det kan vara farligt. men nej, jag fick träffa en barnläkare
och enligt henne var allt bra. har mått apa hela dagen nu och jag hann bara
hem från matilda, ut ur bilen och in på toa innan jag började kräkas av huvud-
värken. men allt är bra, det är normalt!?
bryter ihop snart, och jag får inte sitta här, inte vid tvn heller. jag ska ligga och
stirra in i väggen. får se om det blir skola imorn, annars lär jag bli jäkla rastlös.
fick dock en remiss till en sjukgymnast eftersom jag var så sned vid axlar och
nacke. jag vill inte!!!!! buhu, nu ska jag sova :/
puss,

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker synd om dig stumpan! :(<3

vadfan har dom sjukhus för om man endå inte får den hjälp man behöver? vill åka dit och sparka dom i stjärten så det blir fart på dom så du kan få må bra snart! håller tummarna för att det blir bättre <3

2009-06-03 @ 20:42:16
URL: http://sofiasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0