2/6 -09

inget vettigt alls har skett idag. var ner på träningen och kollade en stund
innan jag och catrin duschade och så innan vi taggade för tacos. mucho
gott och sen såg jag nog perfektionen i en manskropp! jösses vad snygg
den människan är. jullanpullan skulle fiffla fram lite information till mig. ;)
hade betygssnack på datakunskapen och utvärdering på samhället.
slutade cirkus halv två då jag och fanny gick och gymmade. som hon körde
med mina biceps och triceps, kan ju lova att det blir träningsvärk imorgon!
har väl inte varit hemma alltför länge, tillräckligt för att mysa med brodern.
tänk att han snart fyller nio! i höst är han hela nio år, helt sjukt.
igår var han såhär! precis lärt sig gå och sånt.

nu har han precis bakat chokladbollar och blev jättesur över att jag inte ville
ha. satte mig bredvid och åt melon istället, trogen mot min överenskommelse
med catrin. men han lovade att baka nya på fredag eller lördag. tosse :)
nu ska jag sätta igång med powerpointen så att jag får mitt mvg i data.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0