tjurskalle,

som jag vaknade på fel sida idag, är hur grinig som helst och allt är fel. kommer
att bli en tuff dag idag. kan ha att göra med gårdagen ändå. hade verkligen
trevligt/mysigt och roligt hemma hos catrin men det var ju ändå så att jag var
tvungen att få veta vad som hände. och självklart så frågade jag ju också. känner
mig ganska typ dissad och allt blev nästan jobbigare. jag visste att jag skulle
förstöra det om jag lät dig komma för nära, vilket jag också gjorde. stängde dock
ute mina känslor eftersom jag trodde att det skulle bli mindre risk för något
liknande men nu när jag vet att det är över så känner jag mer än nånsin.
jag saknar dig, och det är så jävla sorgligt att jag lät ett äckel till otroget svin
förstöra mellan dig och mig. man inser aldrig innan det är försent och jag är
grymt ledsen över det, men nu är det verkligen för sent. underligt och en märklig
magkänsla. mitt humör är som sagt på botten, och jag kommer nog att ha en
riktigt dålig dag idag. därför tänker jag krypa ner i sängen igen och slå på tvn,
stoppa i säsong 4 av sex and the city i dvdn och ligga här mest hela dagen. bara
så ni vet. mobiltelefon finns ju alltid. men.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0