the hangover,

det blidde bio ikväll, jag och catrin fick våra mammor att bjuda oss på
biljetterna. jag cyklade ner på stan, (det tog mig sju minuter ;D), och mötte
upp martin och hans bror joel utanför filmstaden och vi köade en stund och
fixade biljetter och så. catrin kom lagom till starten och vi gick in. och mitt i
reklamen är det en tjej som spyr. självklart så blir man tvungen att ta reda på
detta och filmen försenas med ungefär 40-45 minuter. det luktade bra illa
och som martin sa på repeat; vad är oddsen?
när väl filmen började, och vi såg alltså baksmällan, så skrattade man ju i
princip ända från start till slut. den var så jäkla rolig! haha, bilderna i sluter
var ju sjukt roliga. hah. lätt värt att lägga pengar på ska jag säga!

(se den!)

efter det så gick vi till mcdonalds och satt en stund eftersom det regnade så
mycket och jag och catrin inte ville bli genomblöta när vi cyklade hem, och eftersom
bröderna hanssons buss inte gick förrän, var det 50 min? efter filmens slut.
satt där och pratade en stund och hade allmänt trevligt. nu är vi precis hemkomna
och har fått i oss lite näring i form av cheesecake och cocacola! ;D nu blir det film
och mys all night. hihi!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0