tax-freeshopping,

nu ska jag börja göra mig klar för att möta upp catrin på stan. ska vara där
om cirkus en timme, och vi ska välja ut en utav parfymerna i tax-free-
katalogen som ska få följa med mig hem från kreta. kanske får det bli två..
haha, men ge mig förslag nu gott folk, ni som är så jäkla kassa på att
kommentera kan väl göra en liten kraftansträning iaf, har ni någon parfym
som luktar fabulöst? daisy by marc jacobs pryder redan hyllan här hemma
och den tog johan och susanne med sig hem från turkiet-resan de gjorde
i höstas. dags att bryta den dofttrenden alltså. men nu lär jag laga mat
innan jag tar mig ut till bussen.
puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amor Amor :)

2009-06-18 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0