tacksam

jag är på sprudlande humör, verkligen! huvudvärken till trots, men jag har
haft en riktigt bra timme mellan 10 och 11. jag har nämligen varit ute och
gått, och inte heller med vem som helst. utan med min riktiga lågstadie-
kärlek, august. haha, har inte pratat med karln på hundra år tror jag, men
nu ikväll tog vi tag i det och jösses. jag är så tacksam för allt du har sagt.
du är otroligt vis och jag vet inte vad jag mer kan säga än tack.
nu ska jag sova och hoppas att den värsta värken ger med sig, godnatt.
puss,


här kommer vi löpande på 600m, gd/gifen 03. jag först, agge sen, i röda
brallor ser vi också axel. och mamma med wille i famnen till höger.

Kommentarer
Postat av: august

haha!! :D:D: vilken bild! minns det som det var igår:P

2009-06-04 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0