svensk sommar,

tog i av alla våra krafter idag på gymmet och jag tror nog att vi börjar göra
lite framsteg, iaf på armarna eftersom det är det enda vi kör seriöst på
varje gång. men idag var en seriös dag i allmänhet och jag tröttade faktiskt
ut mig själv. duschade snabbt och drog oss till strömvallen där tips elit
spelade seriefinal, tyvärr gick det inte vägen och det blev en förlust med 3-2.
tycker nog att domaren var töntigt petig, men det hade väl inte jag med att
göra. jag och catrin blev dock riktigt imponerade av jesper magnussons
frisparksmål. haha, jamen jag menar så kan ju vi också göra....?
det var dock väldigt kallt. fötterna domnade bort och trots att jag hade två
koftor, en tjocktröja och min skinnjacka, dessutom filt över mig, så frös jag
ändå. vet inte vad det är för fel på mig nu för tiden. vantarna åkte på också.
detta säger väl allt om det så kallade svenska sommaren, vad bor vi i för
jäkla land egentligen? men kreta och grekland kommer allt närmare!
puss,


jatack, nu på en gång!

Kommentarer
Postat av: petra

utomlands skulle inte sitta fel nej!

2009-06-07 @ 20:14:30
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0