sommarlov

första dagen på sommarlovet och vädret bokstavligen suger. det är inte ens
tio grader varmt ute och det är mulet och blåser utav bara fasen. blir så trött
på svensk sommar..
hur som helst, jag hade en bra dag igår. käkade lunch med tjejerna på stan
och kikade som sagt på malins utspark (säger man så?). hem och massor
med mat och fika, supergott alltihop. fick skjuts ut till hille med anne och där
mötte jag julia och vi tittade på catrins fotbollsmatch innan vi tog bussen hit,
mötte petra och väntade på catrin. girlnight var ett bra och passade ord! jag
dock trött som stryk skickade hem dom vid tolvtiden. var så förbannat trött då
så jag hade legat i sängen och nickat minst hundra gånger. haha.

idag har jag varit ute i valbo och vänt, skulle byta storlek på ringen som jag fick
i examenspresent. vet inte om det är ringarna som blir större eller om det är
mina fingrar som blir mindre? det sistnämnda låter helt otroligt så ja..
sitter i soffan nu, fryser som ett djur. idag 'är det träning och sen blir det utgång.
frågan är ju bara vart? får se.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0