sol, vind och vatten

august väckte mig via sms imorse då han tyckte att det var dags att möta
dagen, trött som stryk släpade jag mig ner och la mig i solstolen och
somnade om. lite färg på framsidan fick jag nog.
blev en tripp till din sko och dollar med mamma och malin också, tänkte
fortsätta sola efter det men solljuset tvingade, som vanligt, fram elaka
migränkänningar, så var det bra med det. upp och ner i säng alltså.
har precis vaknat och beslutat att ta mig till träningen iaf, köra så mycket
jag känner att jag kan och orkar. förmodligen blir det bara cykel.
har inga planer för kvällen än, men det kanske är lika bra det när jag mår
som jag mår? får se,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0