skandal!

jag har blivit sjuk! jag har feber och huvudvärk, visserligen inte ovanligt men
den är värre nu, dessutom har jag så ont i halsen att jag inte kan svälja och
rösten existerar inte ens? :( gaaaaaaaah, jag kan inte vara sjuk nu!? vi slutar
ju på torsdag, och jag ska sjunga! jag SKA sjunga. måste sjunga. har köpt
tabletter mot infektioner i svaljet nu och hoppas att dom hjälper, har tagit
febernedsättande och jag har druckit tekopp efter tekopp. blir sängen och
varma bad idag/kväll. nu ska jag bädda ner mig och sova en stund. jag måste
bli bra. får berätta mer om dagens äventyr senare.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

KRYA PÅ DIG!

2009-06-09 @ 23:18:52
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0