sen en tid tillbaka har jag varit trött

tog som lovat en promenad runt sätra imorse, var ju tvungen nu när det var
nån om inte trodde på att jag skulle klara det. detta omvandlas dock bara
till motivation, just so you know.

har skrivit mitt inlägg tre gånger nu, men datorn vägrar samarbeta med mig
och ovanstående är allt som blev kvar. nu orkar jag inte skriva allt igen så ja.
fick dock nyss ett brev från sjukhuset och blev överlycklig då jag trodde att de
äntligen hade fixat en tid åt mig för att röntga hjärnan. besvikelsen sköljde
över mig när jag insåg att det endast var en remiss till sjukgymnasten som
jag skall träffa för att få räta på mina axlar och min nacke igen. buhu!

hur som helst, sitter och lyssnar på lars winnerbäck och melissa horn nu och
jag är helt fast, förälskad. har aldrig lagt ner vidare värst mycket tid på att lyssna
på honom tidigare även om jag haft några favoriter. nu; lunch, senare; träning,
ikväll; petra! hihi. hörs.
puss,


hade ingen bild på bara petra, så julia fick vara med på ett hörn hon också.


Kommentarer
Postat av: A

så han har äntligen nått fram till dig :)!

2009-06-17 @ 16:59:36
Postat av: matilda

som han har! ;D

2009-06-17 @ 19:22:17
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0