rivstart,

09.15 ringde klockan imorse, och trött som man var lyckades man snooza
utan att tänka sig för. detta var visserligen inte hela världen men jag kom ju
ut lite senare än planerat. promenerade runt sätra, jag antar att jag bör göra
detta till en vana igen eftersom jag inte kan springa eller göra något fotbolls-
relaterat. ska vi säga så?, varje morgon hela sommaren? eller åtminstone
en gång om dagen kanske.. ca 7,5 km tror jag att det är och det är ju en bra
sträcka tycker jag. gjorde gröt och kokade grönt te när jag kom in och lät
detta bli min frukost, blev även några hårdmackor och frukt. känner mig
hälsosam och otroligt pigg och glad idag. det har jag en mycket vis tjej att
tacka för. jag behövde knuffen i ryggen som du gav mig, för nu har jag verkligen
bestämt mig. tack sofia!

nu hade jag tänkt att ta min solo-tidning med mig ut och sätta mig i solen och
njuta av lugnet och mig själv ett tag. (medan solen fortfarande lyser dvs.)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0