onsdag, dan före dan..

haha, längtar grymt mycket till morgondagen, efter imorgon är vi fria! det är helt
sjukt vad jag behöver sommarlov just nu, komma bort från allt och bara göra
roliga saker. jag vill ha imorgon nu. kikade förbi på willes skolavslutning idag,
och eftersom storasätra håller till på samma skola pga av renovering och
ombyggnationer så träffade jag många utav mina gamla lärare. jocke och kattis,
ulla vår rektor, och janne var där och markan och urban och ja många! hur som
helst, efter några emotionella kramar och samtal med dessa personer så begav
jag mig till gympasalen där träningsskolan höll uppträdande. det är väl de goaste
ungar som finns dom där! ibland är verkligen willes handikapp så fördelsfullt.
fikade sen i willes klassrum och sen träffade jag min gamla skolsköterska lena
också och vi pratade en stund tills hon skulle åka till storasätra och kolla på
niornas avslutning, så jag följde helt enkelt med. supermysigt, och så träffade jag
katta och tomas, och ulrike och alla som jag träffat tidigare och jösses vad jag har
saknat allihop. storasätra hade fan bra lärare.
genrep inför morgondagen sen och nu har jag varit iväg och tränat. kom hem och
slog på tvn lagom till källströms mål, så ikväll sitter jag nog bänkad i soffan och
kikar på fotbollen. 1-0 till sverige än så länge, känns som att dom inte kan förlora
faktiskt, malta har inte gjort nåt alls sen jag började titta iaf. :)
puss,

 
träningsskolans gobitar.


och så min gobit. iloveu iloveu iloveu iloveu. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0