nothing you say today is gonna bring me down.

kom på här mitt i all panik att jag inte har något tandborstfodral. och jag
hatar att pula ner tandborsten i en plastpåse så fort man ska någonstans,
så jag tyckte att det var på tiden att jag köpte ett. så jag for till rusta för att
införskaffa mig ett sådant. dom hade bara barnfodral, men det gjorde mig
absolut ingenting, för de var så jäkla söta! ett rött med en elefant på fick
följa med mig hem i utbyte mot 13 ynka kronor. haha!

 
var det inte sött så säg vad!
malin har investerat i ett blått med en giraff på. haha! fanns även ett rosa
med en krokodil, inte alls lika sött som de två redan nämnda.
nu är det panik, ännu mer panik än tidigare idag. jag har fortfarande inte
börjat packa!!!!!!! och om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte
göra det förrän sent inatt heller. haha. jösses.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0