not alone, but on my own

har städat heeeela morgonen, såg ut som ett bombnedslag innan. som
vanligt med andra ord. nu har jag tagit reda på hela garderoben som låg
utspritt i fåtöljen och på golvet, dessutom har jag dammsugit, vilket var
vääääldigt länge sen sist. 
nu sitter jag och lyssnar på lasse lindh, och den karln är bra! love it. ska
alldeles strax klä på mig och ta mig ut i ruskvädret och kolla på det
"historiska derbyt på brynäsvallen" ;) haha, skapligt kryddat kände jag när
jag läste den rubriken i gd's del 2. hur som helst, det är ifk - huge jag talar
om. klart man lär dit och peppa peppa tjejerna. nu kör vi brudar!
puss,

nya lagfotot, kul att man ser ut som man gör... haha!


skillnaden mellan dig och mig är att jag är unik och
endast finns i en upplaga. du däremot,
är precis som alla andra. jag är för bra för dig.
har alltid varit, kommer alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0