myskväll,

har precis gymmat. blev slappis idag då ingen var på topp. har superont i
nacke och axlar också, men remissen till sjukgymnasten har fortfarande
inte kommit? less är jag på gävleborgs sjukvård. har heller inte fått någon
tid för magnetröntgen på hjärnan än och inte heller för att träffa en ortoped.
eftersom jag förmodligen har en nybenbildning i foten, (en benbit har
lossnat och luckrats upp, och där har det nu bildats nytt ben på fel sätt) så
innebär detta att jag behöver åtgärda det. frågan är om det är operation
som gäller? får se.

anyway, matilda är på väg hit nu. vi ska ha myskväll och kika på film och
sådär. länge sen jag umgicks med kvinnan känner jag. på tiden nu alltså.
så alldeles strax skall jag hoppa upp på cykeln och trampa mot ica där vi
skulle mötas för att införskaffa lite frukt och sånt där gott som är tillåtet enligt
mig och catrin. hihi.
puss,


gullfisar vi var, ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0