midsommarafton!

gårdagskvällen spenderades som sagt med mr. AF, och vi möttes ute efter
vägen och knatade hem till honom. sedan tittade vi på the notebook. och det
var väl den finaste filmen jag sett i hela mitt liv, jag blev helt stum. jag var dock
övertygad om att jag skulle gråta, men tårarna höll sig inombords faktiskt.
jag blev rörd, och jag satt och bara stirrade i flera minuter efteråt. vilken jäkla
maffig film, den var så bra!
nu har jag ganska precis vaknat, och när min syster kommer hem, om ca en 
timme, ska vi äta våran traditionsenliga champagnefrukost, med jordgubbar
och nybakade baguetter och rostbiff och potatissallad. självklart finns det ju
smultronchampagne också! det kurrar i magen på mig nu.


champagnefrukost a la 2007. (tilläggas bör att det är bubbliz i willes glas)

hittade en superfin bild också från kvällningen då 2007, har aldrig sett
bilden tidigare faktiskt, men fick mig ett gott skratt


nu skall jag pysa neråt och hjälpa mamma med frukosten, så det återstår
väl att säga glad midsommar (?) då!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0