lördagkväll

dagens vill ha: sol och/eller sista juni. (jobbet!)
dagens klädsel: levi'sjeansen, peakt-shirt och 3/4-ärmad cardigan (h&m)
dagens frisyr: utsläppt med uppsatt lugg,
dagens smink: haha, jaa det lilla som sitter kvar från gårdagen... (jag vet, usch)
dagens låt: melissa horn - sen en tid tillbaka
dagens planer: situps som fan och film, tillsist ska jag sova.
dagens misslyckande: vädret återigen?
dagens drog: typ datorn?
dagens köp: ingenting,
dagens godis: kexchoklad, (det är lördag!)
dagens humör: måste säga väldigt bra faktiskt!
dagens citat: "fan vad fet jag var!... eller nej vänta, det där var malin..."
dagens roligaste: minnesdiskussionerna vid middagsbordet. haha. säger
bara gotland-wake-up-call.. det är väl det roligaste jag upplevt på nattetid.


outfit var det ja. nu är det training och film innan läggdags.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0