long way to happy,

har haft världens längsta dag idag. började halv nio med musik och lämnade
in låtschemat, och komposerade en egen låt. dutti jag! lena var nöjd iaf, och
chokladbollar bjöds det på i all ära. käkade med julia och charlotte, gick till
idrotten och satte oss i omklädningsrummet i typ en timme innan vi gick till
kastplanen för att bedriva idrottslektionen där. jag klara och sofie tog oss an
oliver daniel och anders i ett kubbparti och vi tjejer vann, och gissa vem som
sänkte kungen? såg nog att nån tittade på min rumpa? ;) moahaha! nejdå.
blev inbjuden till pojkarnas omklädningsrum också men jag avstod.. haha,
stan med julia innan vi repade till skolavslutningen. tungt dock att vi bytte låtar
efter hela repet så nu får vi börja om på måndag.
stan igen sen medan jag väntade på fanny och jag hann minsann med att bli
utbjuden på dejt ikväll också av en helt främmande människa. lite småkul var
det, haha. körde armar och mage idag på gymmet och nu sitter jag här, och
inser att snart befinner jag mig i kreta, taxfreekatalogen har kommit och det är
bara att vraka och välja bland parfymer och smink! woho, som jag längtar nu.
puss,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0