kräftstjärt!

har varit ute i harkskär hela dagen och stekt och badat om vart annat,
med en havtemperatur på 20grader trivdes vi ganska bra båda två. till
lunch bjöds det på plättar och gott var det! åt hur många som helst tror
jag. poppade gyllene tider och melissa horn och lars winnerbäck fick
följa med oss i bilen både dit och hem.
brände oss gjorde vi nog båda två, men jag framför allt! tror att det var
för att jag glömde ta i trä efter att jag sa att jag aldrig brukar bränna mig.
rumpan är värst, röd som en kräfta.
men mysigt var det och nu är matilda på väg hit så jag lär kila till ica och
möta henne,
puss,


bild 3; bildbevis på att jag badar, sen att jag ser ut som hejkomochhjälp mig
var ju en annan femma.
bild 4; matilda fick en mycket fin rosett inbränd på ryggen.

Kommentarer
Postat av: petra

sommar! jag är också solbränt! det suger! :P

2009-06-25 @ 18:04:23
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0