jobb!

jag är väl lyckligast i hela världen just nu!!!!!!! marie från länsförsäkringar ringde
och väckte mig i min middagstupplur och frågade om jag ville komma och jobba
där! hon hade tydligen frågat pappa förra veckan och fått mitt nummer och så av
honom.
"jaa hej det var marie det här från länsförsäkringar, jag fick ditt nummer av johan
och jag har hört att du var lite intresserad av att extrajobba.."
då kan jag ju säga att jag vaknade till! så nästa torsdag ska jag gå en introduktion
och utbilda mig hos henne, sen kommer jag att sitta i telefonväxeln på slottstorget.
och vet ni vad det bästa är? företaget är jättebra och alla är supertrevliga och så, men
till skillnad från förra året kommer jag att sitta i reception och faktiskt ha ett fönster att
titta ut i, och jag kommer att ha jobb att göra! inte bara massor med onlinespel som
förra sommaren bjöd på. jag kan verkligen inte bärga mig för att komma hem från kreta
nu, jag ska få börja jobba! kan inte tro det.
livet är så otroligt underbart! jag flyr imorgon, och jag har världens bästa vänner som  
verkligen har hjälpt mig upp med självkänslan igen! jag är bra och varje människa inkl.
mig själv är unik. haha, kreta vänner och jobb. jag slår ut allt motstånd på vägen, så
jäkla stark har du gjort mig så du förstår inte själv. kanske ska jag tacka dig för att du
är en sådan jävla skitstövel? men det och dig tänker jag dock inte slösa tid på, jag mår
så jäkla bra nu! så energisk blev jag av det där samtalet att jag tror att jag skulle kunna
springa ett varv runt jorden och tillbaka. jag känner mig oslagbar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0