jag vet att du har tänkt,

dagens vill ha: imorgon, och lite omtanke/närhet känner jag mig i behov av.
dagens klädsel: egensydd klänning och leggings,
dagens frisyr: hästsvans
dagens smink: ytterst lite mascara
dagens låt: kungsholmens hamn
dagens planer: kvällsdopp i engeltofta med matilda, packa!!
dagens misslyckande: hm, stress? ingenting tror jag.
dagens drog: boken jag läser för stunden, (må döden sova, av anna jansson)
dagens köp: sandaler, godis, hårsnoddar och ett tandborstfodral,
dagens godis: har ju köpt, men inte ätit. det är ju måndag?
dagens humör: kanoners kanoner!
dagens citat: vet inte, har inte tid att fundera..
dagens roligaste: kreta imorgon och jobbbeskedet!!!! :D:D:D

i'm a happy happy girl, with a happy happy smile. det var min och moas
favoritlåt när vi var i 8-9årsåldern, och så känner jag mig just nu! hihi.
nu blir det bad.
puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den va klockren! som vi gick omkring och sjöng hela tiden. herregud va jag saknar dej människa! efter kreta är det du och jag som hittar på något! <3

2009-06-29 @ 23:27:22
Postat av: matilda

jaa lätt att vi måste! saknar dig också vännen. <3<3<3

2009-06-30 @ 00:11:45
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0