is it cause we wanna be free?

har haft en bra men dock väldigt onödig dag idag. klev upp vid 10 tiden
eftersom jag skulle börja vid 11, av någon väldigt mysko anledning så
fick jag för mig att jag skulle ta 11-bussen, men nej det skulle ju inte gå?
kastar mig alltså in i duschen med vetskapen om att bussen går om tjugo
minuter, och underligt nog så hann jag både duscha, äta frukost, dra på
mig kläder och mascara, ta medicin och springa iväg. men när jag nu
kommer fram till skolan så visar det sig att den lektionen skulle vi inte ha,
så jag tog mig till röda i regnvädret och pratade med arne om varför jag
inte gjort powerpointen osv. då gick vi igenom mitt prov som jag fick vg på
och kollade så att jag kunde allt jag hade gjort fel på och sen gick han med
på att sätta mvg på mig iaf! hihi, arne är bra!
käkade på coffeehouse med catrin, och deras varma mackor med sweet
chili är väl ofattbart goda! yummie. tog oss tillbaka till svenskan då vi fick
lite info om kommande vecka och sen fick vi sluta. ska ta itu med det som är
instrumentalt i mitt låtschema nu. ikväll blir det nog gym och ev lite hjälp av
matilda.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0